30 Mart 2016 Çarşamba

Vücut Sıkılaştırma ve Zayıflama Egzersizleri

Merabalar arkadaşlar !

Yaz kapıya dayandı. Eminimki bir çoğumuz yaza fit girmek için diyetlere filan başlamıştır yada pazartesiyi bekliyordur. :) Ama biliyoruzki ne kadar yemeklerden kısarsak kısalım hareketsiz olmuyor arkadaşlar. Spor şart ! :) " Ben okuyorum ya nasıl spora gideyim ? " diyenlerdenseniz veya " ben çalışıyorum canım kendimi yatağa zor atıyorum " diyorsanız yada "ooo şimdi kim çıkcakta yürüyecekte, koşacakta, spora gidecekte" diyorsanız size evde rahat rahat sere serpe yapabileceğiniz hareketler paylaşacağım arkadaşlar. :)

- Öncelikle yağ yakıcı egzersizlerle başlayalım arkadaşlar. Dilerseniz egzersizinize bunlarla başlayabilirsiniz.


- Gel gelelim sonrasına.Hepimizin ortak sorunundan biri göbek yağlarımız değil mi ? Su içsek yarıyor değil mi ? Arkadaşımız bizim yediğimizin iki katını yiyiyor ama göbekten eser yok değil mi ?  Arkadaşlar aşağıda gördüğünüz hareketleri düzenli bir şekilde yaparsanız sizde farkı göreceksiniz. Tabi "amaan nasılsa spor yapıyorum ordan bana künefe" yapmayalım. :)


- Bir diğer sorunda kuşkusuz basenler. Ama malumunuz basener hareket yapmadan katiyyen gitmiyor. Ve basenlerin 1 numaralı düşmanı çikolata ve tatlı türleri. Mideye gitmesi gereken çikolata nasıl basenlere gidiyor hayret doğrusu ?!  Fotoğraftaki hareketleri düzenli çalışmayla etkisini görürsünüz. Benden demesi.


-Kol sarmalarını önlemek içinde bunları yapabilirsiniz. Dambılınız yoksa su şişeleride işinizi görür :)



Umarım paylaşımlar faydalı olmuştur arkadaşlar. Zaten neredeyse haftanın sonu gelmiş. Son kaçamaklarımızıda yapıp pazartesi günü egzersizlerde buluşalım. :))) Sağlıkla kalın !





5 yorum:

  1. Yürüyüş falan tamam ancak egzersiz konusunda çok isteksizim ben :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi 😒 en onemlisi gundev1 saat yuruyus zaten ama diger hareketlerde belirli bolgeleri hedef aldigondan ihtiyaca gore o hareketleride ekleme yapmak gerekebiliyor. 😅

      Sil
  2. Çok faydalı bir paylaşım olmuş sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Bu fotograflari hangi siteden yada instagram hesabindan buldunuz adini soylermisiniz?

    YanıtlaSil